Regulamin

Regulamin sprzedaży usług szkoleniowych w ramach oferty szkoleniowej firmy Kadry Płace BHP Justyna Kowalczyk

 

§ 1 Definicje

  1. Regulamin – niniejszy zbiór przepisów regulujących kwestie związane ze świadczeniem Usług Szkoleniowych.
  2. Operator – oznacza podmiot zarządzający stroną internetową www.kadryplacebhp.pl
    czyli Kadry Płace BHP Justyna Kowalczyk ul. Heloizy 12 20-712 Lublin NIP: 9462487768
  3. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna, która złożyła zamówienie przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na szkolenie.
  4. Oferta – aktualna oferta cenowa, która oprócz ceny może zawierać również dodatkowe szczegóły takie jak zakres oferty, termin realizacji usługi, miejsce realizacji usługi, inne warunki realizacji usługi.
  5. Umowa o świadczenie Usług Szkoleniowych – umowa cywilnoprawna, do zawarcia której dochodzi poprzez złożenie Zamówienia online, której przedmiotem jest nabycie Usług Szkoleniowych.
  6. Usługi Szkoleniowe – sprzedawane i świadczone bezpośrednio przez Operatora szkolenia w formie prezentacji on-line lub prezentacji w formie PDF.
  7. Strona internetowa – zintegrowany system sprzedaży i dostępu do materiałów szkoleniowych.

§  2 Postanowienia ogólne

  1. 1Regulamin określa warunki oraz zasady sprzedaży i świadczenia Usług Szkoleniowych przez Operatora za pośrednictwem strony www.kadryplacebhp.pl
  2. Każda osoba korzystająca z oferty jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem.
  3. Zamawiający oświadcza iż przed złożeniem zamówienia na usługi Operatora zapoznał się z niniejszym regulaminem.
  4. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem strony  www.kadryplacebhp.pl
    poprzez zawarcie Umowy na odległość, zawartej pomiędzy Operatorem oraz Zamawiającym.

§ 3 Zawarcie Umowy

  1. 1. Umowa o świadczenie Usług Szkoleniowych zostaje zawarta po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu przez Zamawiającego.
    2. Zamawiający wypełnia dane w formularzu zamówienia na stronie www.kadryplacebhp.pl podaje imię nazwisko, nazwę firmy, adres siedziby, NIP, oraz adres e-mail. Na podane dane Operator wystawi dokument ProForma i wyśle ją na wskazany w formularzu adres e-mail.
    3. Ostateczne zawarcie umowy następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Operatora.

§ 4 Warunki korzystania ze szkoleń

  1. Warunkiem koniecznym do skorzystania z usługi szkoleniowej jest wniesienie opłaty przez Zamawiającego oraz posiadanie konta na stronie www.kadryplacebhp.pl ,  które zostaje utworzone automatycznie po podaniu danych w formularzu zakupu. 
  2. Zamawiający ma możliwość wyboru sposobu otrzymania dostępu do szkolenia.
    a. Za pośrednictwem linka przesłanego od Operatora na adres poczty elektronicznej Zamawiającego;
    b. Operator może wysłać prezentację w formacie PDF na adres poczty elektronicznej Zamawiającego;
  3. Operator dostarcza Zamawiającemu szkolenie on-line stanowiące treść cyfrową zgodnie z ustawą z dnia 30 kwietnia 2014 o prawach konsumenta.
  4. Prawidłowe korzystanie ze szkoleń możliwe jest dla wszystkich posiadaczy standardowych urządzeń multimedialnych z dostępem do dobrej jakości Internetu. Szkolenia można odtwarzać na urządzeniach wyposażonych w standardowe systemy operacyjne i przeglądarki internetowe. W niektórych przypadkach osoba korzystająca ze szkoleń szkolenia będzie musiał posiadać zainstalowany na swoim urządzeniu program pozwalający otworzyć plik typu pdf.
  5. Zamawiający może korzystać z udostępnionych mu treści wyłącznie we własnym zakresie.
  6. Operator wysyłając pliki PDF lub udostępniając link do szkolenia zastrzega sobie wszelkie prawa do udostępnionych Zamawiającemu materiałów niezależnie od ich formy.
  7. Operator zabrania kopiowania i jakiegokolwiek rozpowszechniania udostępnionych treści.

§  5 Odstąpienie

  1. Zamawiający, jeżeli jest konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ma możliwość odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Prawo to nie przysługuje Zamawiającemu po otrzymaniu wiadomości zawierającej link do szkolenia lub materiały PDF.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w formie załącznika do wiadomości poczty elektronicznej lub w formie pisemnej wysłanej na adres Organizatora, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827). 

§ 6 Rezygnacja

  1. Zamawiający może zrezygnować z usług oferowanych przez Operatora na każdym etapie procesu zamawiania szkolenia. Prawo to przysługuje do momentu wysłania przez Operatora linku z dostępem do szkolenia lub szkolenia w formie PDF.
  2. W przypadku rezygnacji, Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów.
  3. W przypadku gdy rezygnacja nastąpi po dokonaniu wpłaty, Operator zwróci na konto Zamawiającego całą wpłaconą przez niego kwotę.
  4. Informację o rezygnacji ze szkolenia Zamawiający winien jest przekazać Operatorowi w formie korespondencji elektronicznej na adres info@kadryplacebhp.pl każda inna forma przekazania tej informacji może zostać uznana przez Operatora za niebyłą.
  5. Rezygnacja ze szkolenia jest niemożliwa po tym jak Operator wyśle Zamawiającemu (na adres mail podany przez Zamawiającego) link do szkolenia lub szkolenie w formie PDF.

§ 7 Postępowanie reklamacyjne

  1. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących Szkoleń dostarczonych przez Operatora w terminie czternastu dni od daty udostępnienia Szkolenia.
  2. Reklamacja składana przez Zamawiającego powinna zostać sporządzona w formie pisemnej w tym elektronicznej i powinna zawierać:
    a) Dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację Zamawiającego;
    b) nazwę szkolenia oraz termin przesłania dostępu do szkolenia;
    c) okoliczności uzasadniające reklamację.
  3. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres korespondencyjny Operatora lub na wyżej wskazaną skrzynkę e-mail.
  4. Operator odpowie na zgłoszone reklamacje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

§ 8 Funkcjonalności treści cyfrowych oraz techniczne środki ich ochrony

  1. Organizator informuje iż w ramach udostępnianych treści cyfrowych dostępne są ogólne informacje o szkoleniu, jak również warunki uczestnictwa w nim. Uczestnik może również za pomocą udostępnionego formularza zgłosić swój udział w szkoleniu oraz skontaktować się z Organizatorem za pomocą poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego. Organizator stosownie do swojej wiedzy umieszcza na stronie portalu program ramowy szkoleń oraz warunki uczestnictwa.
  2. Dostęp do portalu chroniony jest za pomocą unikalnej kombinacji nazwy użytkownika i hasła a sam portal udostępniony jest za pomocą technologii https i autoryzowany certyfikatem Operatora.  

§ 9 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne obowiązujące w tym względzie przepisy prawa. 
  2. 2Operator strony zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym momencie.
    Zmiany regulaminu wchodzą w życie nie wcześniej niż po 14 dniach od jego publikacji. Zmiany nie obejmują Zamawiających którzy złożyli zamówienia przed wejściem zmian.
    Operator informuje o zmianie regulaminu poprzez publikację nowego regulaminu na stronie internetowej.
    Starsze wersje regulaminu dostępne będą u Operatora przez okres 12 miesięcy. Zgłoszenia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zgłoszenia
  3. Numer telefonu kontaktowego do przedstawiciela Operatora 517 012 240
Koszyk